Hans Barkmeijer werd na schade aan zijn auto door zijn verzekeraar attent gemaakt op Vermeulen Autoschade. “Terugkijkend was dat een heel goede suggestie”, glimlacht de inwoner van Stolwijk.
“Ik reed op de rotonde bij Krimpen aan den IJssel toen een onoplettende medeweggebruiker mijn auto midscheeps aanreed”, blikt hij terug. “Een flinke botsing waarbij mijn auto een halve baan ‘verschoof’. Gelukkig was er geen persoonlijke schade.”
Kort na de aanrijding werd de auto van Hans Barkmeijer bij Vermeulen Autoschade gerepareerd. “Dat was ook het moment waarop ik kennis maakte met de mensen van het bedrijf”, vertelt hij. “Te beginnen met Andrew, de receptionist. Hij hielp me perfect, ik kan niet anders zeggen. Vriendelijk, zakelijk, helder. Hij gaf me vervolgens een zeer duidelijk beeld van de schadeafhandeling. Ik had meteen door dat je je als klant van Vermeulen Autoschade geen zorgen hoeft te maken of het wel in orde komt. Ik had er simpelweg geen omkijken naar. Alles werd keurig afgehandeld en ik kreeg meteen een leenauto mee. Kortom: hier staat een tevreden mens met een auto die uitstekend gerepareerd is!”