Skip to main content

In de gehele bedrijfsvoering van Vermeulen Autoschade geldt ‘klanttevredenheid’ als rode draad. Met uiteindelijk één einddoel: de klant totaal ontzorgen.
 
Vermeulen Autoschade heeft ook het voorbije jaar  geïnvesteerd in klanttevredenheid. Bijvoorbeeld door het aantrekken van Andrew Roos als (nieuwe) receptiemedewerker. Aan de reacties van onze klanten te merken is zijn aantrekken een goede zet geweest. Andrew is vriendelijk, behulpzaam en servicebewust. Dat uit zich onder andere in een correcte ontvangst van de klant, een complete en heldere uitleg van welk werk aan de schadeauto wordt verricht, het meelopen naar de leenauto en een geduldige uitleg van de werking van deze auto. Deze persoonlijke aandacht wordt gecompleteerd met het aanbieden van een kopje koffie of thee. Kortom: persoonlijke aandacht!
 
Deze werkwijze blijkt positief bekend te worden door de klanten die ons beoordeelden op tevreden.nl. Scoorden wij in 2015 al een keurige 8,6, die waardering is inmiddels opgelopen naar 9.0. Een cijfer dat wij koesteren. In 2017 gaan we proberen om een nóg beter klanttevredenheidsresultaat te boeken. Geen gemakkelijke, maar wél een uitdagende opdracht!

Leave a Reply