Eigenaar Kees Vermeulen liep al een paar jaar rond met plannen om uit te breiden en zijn onderneming nog efficiënter in te richten. Afgelopen najaar kwam een en ander in een stroomversnelling en werden woorden daden. Het resultaat werd donderdagmiddag en -avond bewonderd door familie, medewerkers én een grote groep genodigden. De gasten kregen alle gelegenheid om het vernieuwde pand te bekijken en zich op de hoogte te stellen van alle noviteiten. Daarnaast werden ze getrakteerd op een mooie speech van Kees Vermeulen én de lekkerste hapjes en drankjes, geserveerd door Het Koetshuis en een team van stichting Dagbesteding Krimpenerwaard.
“Het vergrote bedrijfsoppervlak maakt het mogelijk om onze klanten nóg beter van dienst te zijn”, zegt de directeur-eigenaar van Vermeulen Autoschade. “Meer ruimte en een duidelijke routing vergroten het overzicht en de efficiency. Met andere woorden: we winnen verder aan professionaliteit!”
Aan dat laatste was overigens al geen gebrek bij Vermeulen Autoschade. Het FOCWA-erkende en bij AAS Autoherstel aangesloten bedrijf bouwde de voorbije 27 jaar in een gestaag tempo aan een voortreffelijke reputatie én een uitstraling die niet ophoudt bij vestigingsplaats Krimpen aan de Lek. “Het is belangrijk om op het netvlies van je klanten én potentiële klanten te staan”, weet Kees Vermeulen. “Maar nog oneindig veel belangrijker is dat je werk levert dat elke toets der kritiek kan doorstaan en je goede naam elke keer weer bevestigt. Uiteindelijk draait het in mijn optiek maar om één ding: optimale klanttevredenheid. Omdat te bereiken heb je meer nodig dan alleen technisch vakmanschap. Ook inlevingsvermogen, een vriendelijke klantbehandeling en de juiste randvoorwaarden horen bij ons bedrijf. De eerste opvang na schade, helpen met het invullen van formulieren, de afwikkeling met de verzekeringsmaatschappij, een gratis leenauto of leenfiets, een was- en poetsbeurt bij aflevering; wij zorgen er voor. En dat blijven we doen!”