Nel de Vries uit Krimpen aan de Lek kan er nu om glimlachen, maar de dag waarop ze haar auto achterwaarts tegen de muur van haar eigen woning parkeerde was minder feestelijk. “Ik was grieperig en lette niet goed op”, zegt ze terugblikkend.
Vermeulen Autoschade kende ze omdat ze regelmatig langs het bedrijf reed onderweg naar huis. “Door de schade aan mijn auto stapte ik dit keer daadwerkelijk binnen. De ontvangst was hartelijk en alle zaken rondom de botsing werden snel en goed geregeld. Ze waren zelfs zo vriendelijk om de vervangende auto bij me thuis af te leveren! Dat noem ik nog eens service!”
Na twee dagen kreeg ze weer de beschikking over haar Honda Insight. “Bumper en bumpersteun waren vervangen”, vertelt ze. “Het totaalplaatje ziet er nu weer perfect uit. En fijn dat er vier jaar garantie op het werk zit. Leuk is ook dat ik foto’s van het schadeherstelproces over de mail kreeg, zodat ik precies op de hoogte was van wat er aan mijn auto gebeurde. Ik heb alleen maar lof voor dit bedrijf. Ik durf Vermeulen Autoschade dan ook met een gerust hart bij iedereen aan te bevelen.”